Markkinointiviestintä
Markkinointiviestintä on pohjimmiltaan ongelmanratkaisua, ja siihen me Nitrossa suhtaudumme erityisen intohimoisesti. Strategisen painopisteen valinta ja siitä johdettu yllättävä konseptuaalinen ajatus toimivat suuntimina luovalle monikanavaiselle, erinomaisella laadulla tuotetulle tarinankerronnalle.
- Markkinointiviestintä
- Mainonta
- Logo
- Sosiaalinen media
- Insight
- Digimarkkinointi
- Optimointi
- CPC
- CPM
- Laskeutumissivu
- Kampanja
- Lanseeraus
- Sisällöntuotanto
- Markkinointikonsepti
- Kanavastrategia
- Hakukonemarkkinointi (SEM)
01 Luova konseptointi
Konseptointi tarjoaa tavan kommunikoida markkinointiviestinnän strategisia ratkaisuja. Se piirtää punaisen langan eri toimenpiteiden välille ja toimii bensana oivaltavalle markkinointiviestinnälle ja luovalle tarinankerronnalle. Hyvä konsepti on erinomainen yksinkertainen, mutta toimii silti universaalilla tasolla taipuen monenlaisiin, yllättäviinkin toteutuksiin.
02 Monikanavaiset toteutukset
Nitron hybridimalli vie kaiken työn automaattisesti kohti monikanavaisuutta. Keskitymme vahvasti asiakkaan kuljettamiseen kohti konversiota mielenkiintoisella ja tehokkaalla tavalla. Parhaimmillaan markkinointiviestinnästä tulee osa korkealaatuista asiakaskokemusta. Kanava- ja sisältöstrategiat varmistavat, että viestimme oikeista asioista oikeissa kohtaamispisteissä kustannustehokkaalla ja tuloksellisella tavalla.
03 Tuotannollinen erinomaisuus
Tarinankerronnan jalkautus eri alustoille ja kosketuspisteisiin varmistetaan erinomaisella tuotanto-osaamisella. Korkeatasoista tuotannollista kyvykkyyttämme täydentää oma filmituotantoyhtiö Nitro Film, jonka huippuluokan ääni- ja liikkuvan kuvan tuotannot, 3D-suunnittelu ja virtuaalistudio herättävät brändin henkiin.
04 Analytiikka ja mittaaminen
Jatkuva mittaaminen, analysointi ja luovien toteutusten optimointi ovat edellytys tuloksekkaalle markkinointiviestinnälle. Nitron oma Insight-tiimi kerää jatkuvasti dataa tämän työn tueksi. Olennaista on tiivis yhteistyö asiakkaan kanssa ja dataan perustuva ymmärrys mm. tarjotusta asiakaskokemuksesta eri liiketoiminta-alueilla. Huomioimme myös ympäristössä tapahtuvat muutokset, kilpailijoiden toimenpiteet sekä muut ulkopuoliset vaikuttimet.
Tutustu töihimme
- Miten luotiin brändikonsepti, joka vetosi sekä järkeen että tunteisiin?
Barona
- Miten tuntematon energiayhtiö nostettiin viiden tunnetuimman joukkoon
Lumme Energia
- Miten Volkswagen ajoi halutuimpien automerkkien ykköspaikalle?
Volkswagen
- Miten Paketit-palvelu löysi tiensä suomalaisten mieliin ja luureihin
Matkahuolto
- Miten pieni huonekaluvalmistaja kulki vastavirtaan ja teki vuoden suurimman myynnin yhtenä tapahtumaviikkona.
Hakola
- Miten ruotsalainen tumman kahvin ykkösbrändi löysi tiensä suomalaisiin kahvipöytiin?
Löfbergs
- Kuinka kohtaamiset tuodaan eloon?
Helsinki Pride