Veikkaus valitsi nitron strategiseksi bränditoimistokseen
Vuoden 2027 rahapelimarkkinan aukeamista kohti matkaava Veikkaus on valinnut markkinointitoimisto Nitro Group Oy:n strategiseksi bränditoimistokseen. Valinta tapahtui kaksivaiheisen kilpailutuksen kautta, joka aloitettiin toukokuussa. Yhteistyö on käynnistymässä täydellä teholla syyskuun aikana.
Olemme luonnollisesti tästä erittäin iloisia ja inspiroituneita siitä, että saamme auttaa Veikkausta kohti suomalaisen rahapelihistorian mielenkiintoisinta vuotta, kun markkina aukeaa. Veikkaus on asiakkaana yksi alamme kruununjalokivistä. Se on yhdistelmä ammattitaitoa, luovuutta, teknologista kyvykkyyttä ja oman liiketoiminnan kiistatonta osaamista, sanoo Eka Ruola, Nitron vastaava luova johtaja ja hallituksen puheenjohtaja.
Veikkauksesta tulee Nitron suurin asiakas. Nitron muita asiakkaita ovat mm. K-Auto, Indoor Group, Saarioinen, Turun kaupunki ja Löfbergs.
Nitrolla ensimmäinen vuosipuolisko on haasteellisena aikana mennyt varsin hyvin, olemme kannattavassa kasvussa kiinni – tämä oli siksikin erinomainen uutinen syksyn alkuun. Toivotamme Veikkauksen ilolla tervetulleeksi ja olemme valmiita tarttumaan härkää sarvista kaksin käsin, toteaa Tuire Huhta, Nitro Groupin toimitusjohtaja.
Nitron eri osaamisalueet tulevat laajalti olemaan asiakkaan käytössä, ja toimisto on jo rekrytoinut lisää osaajia joukkoihinsa.
Järjestäytyminen Veikkaus-asiakkuuteen on talentin osalta jo hyvässä käynnissä. Erittäin ammattimaisesti operoitu kilpailutus antoi suuntaa siihen, mitä tuleman pitää ja olemme valmiita tähän haasteeseen, kertoo Mari Männistö, Nitron Head of Growth ja Veikkaus-asiakkuuden vastaava johtaja.
Nitrossa on myös useita henkilöitä, jotka ovat urallaan tehneet paljon yhteistyötä Veikkauksen kanssa, joten rahapeliala on toimistolle tuttua.
Lisätietoja:
Mari Männistö, p. 045 868 4808
Eka Ruola, p. 040 8600 234