Lämpöpuisto on polttonesteiden ja -lämmitysöljyjen suoramyyjä sekä Suomen suurimpia säiliötoimittajia polttonesteissä. Tuotevalikoima kattaa lämmitysöljyt kotitalouksille sekä lämmitysöljyt ja polttonesteet yrityskäyttöön. Uutuutena valikoimissa on 100 % uusiutuvista raaka-aineista valmistettu HVO-polttoneste. Nitro vastaa Lämpöpuiston digitaalisesta markkinoinnista kokonaisvaltaisesti.
Mediasuunnittelu ja budjetin hallinta
Kampanjasuunnittelu
Mainonnan suunnittelu ja tuotanto
Kampanjoiden operointi ja optimointi
Konversiopisteiden optimointi
Hakukoneoptimointi
Analytiikka ja raportointi
Nitro huolehtii Lämpöpuiston asiakkaiden digitaalisista kohtaamisista koko asiakaspolun matkalla. Mainonnassa huomioidaan niin brändilliset kuin taktiset tavoitteet: asiakasta kuljetetaan kohti konversiota aina tunnettuuden kasvattamisesta tilaukseen tai yhteydenottoon. B2C- ja B2B-kohderyhmille on räätälöity omat asiakaspolut, ja liikenne ohjataan sen mukaisesti joko kuluttaja- tai yrityssivustolle.
Teemme jatkuvaa hakukoneoptimointia hakusana-analyysin mukaisesti ja optimoimme sekä yritys- että kuluttajasivuston konversiopisteitä. Vastaamme myös mediabudjetin allokoinnista kanavittain ja kampanjoittain sekä sen optimoinnista tarpeen mukaan.
Lämpöpuiston molemmilla sivustoilla on käytössä Leadoo-konversiotyökalut eli botit, joilla passiivista käyttäjää aktivoidaan ja tarjotaan sujuvampi mahdollisuus yhteydenottoon. Bottien toimivuutta seurataan ja optimoidaan aktiivisesti ja niiden keräämää dataa hyödynnetään markkinoinnin toimenpiteiden suunnittelussa.
Lämpöpuiston digimediavalikko sisältää B2C-kohderyhmässä Metan kanavat, Google Ads -hakusanamainontaa sekä YouTube-mainontaa. B2B-yleisön kanavavalikossa on lisäksi LinkedIn. Lämpöpuistolla on kuluttaja- ja yritysasiakkaille omat verkkosivustot, joihin liikennettä ohjataan. Näin saamme myös rakennettua B2B- ja B2C-yleisöjä uudelleenmarkkinointiin.
Toimenpiteitä tehdään ns. always on -periaatteella, ja kokonaisuutta tehostetaan rajatuilla taktisilla kampanjoilla markkinoinnin vuosikalenterin mukaisesti. Nitro vastaa kampanjoiden ja toimenpiteiden suunnittelusta ja tuotannosta sekä operoinnista, seurannasta ja optimoinnista.
Yhteistyö on osoittanut, että niin kuluttaja- kuin yrityskohderyhmät voidaan useinkin tavoittaa tehokkaasti samoissa kanavissa – mainonnan sisällöt, tarkka kohdennus ja kampanjarakenne takaavat, että oikea viesti löytää yleisönsä.
Jatkuva seuranta ja optimointi varmistavat onnistumisen: tuotamme Lämpöpuistolle säännöllisesti raportteja toimenpiteiden tehokkuudesta sekä ehdotuksia mainonnan parantamiseksi.
Käytämme toimenpiteiden seurantaan ja raportointiin dashboardia, joka tarjoaa visuaalisen ja selkeän näkymän eri toimenpiteiden tuloksista. Dashboardin avulla kaikki osapuolet pysyvät kartalla tuloksista, ja tulosten esittäminen edelleen esimerkiksi johtoryhmälle helpottuu. Myös Leadoon tarjoamaa dataa hyödynnetään seurannassa. Tuloksia käydään läpi säännöllisesti Nitron ja Lämpöpuiston yhteisissä raportointipalavereissa.
10/2023–9/2024 vs. edellinen jakso
10/2023–9/2024 vs. edellinen jakso
10/2023–9/2024 vs. edellinen jakso
10/2023–9/2024 vs. edellinen jakso
Nitron ja Lämpöpuiston pitkäjänteinen, strateginen yhteistyö näkyy positiivisesti myös yrityssivustolla: Leadoo-analytiikan mukaan liidien määrä on kasvanut 35 % edellisestä vuodesta.
Marika Elo, B2C and Marketing Lead, Lämpöpuisto OyYhteistyö Nitron kanssa on ollut sujuvaa ja tuloksekasta. Nitron asiantuntijoiden proaktiivinen ote ja jatkuvan kumppanuuden malli ovat varmistaneet, että toimenpiteitä optimoidaan koko ajan oikeaan suuntaan.
Haluamme varmistaa, että brändisi kohtaa asiakkaansa saumattomasti ja tehokkaasti. Keskitymme loppukäyttäjäkokemuksen muotoiluun ja toteutukseen, aina asiakkaan liiketoiminnallisia tavoitteita ohjenuoranamme käyttäen.
Olipa kyse koko ostopolun hallinnasta tai tietyn osa-alueen, kuten verkkopalvelun tai digimarkkinoinnin kehittämisestä, me autamme kohderyhmien tavoittamisessa ja ohjaamisessa oikeille polulle kohti haluttuja toimenpiteitä.
Hybridipalvelutarjoomamme kattaa mm. digitaalisen markkinoinnin, verkkopalveluiden UX/UI-suunnittelun ja teknisen toteutuksen sekä analytiikan hyödyntämisen. Valitsemme teknologiat aina tarpeiden mukaan, mutta korkeasta laadusta emme tingi.
Head of Growth