Harvia on maailman johtava kiuasvalmistaja, jolla on laaja tarjoama erilaisiin saunomis- ja spa-kulttuureihin sopivia ratkaisuja perinteisistä kiukaista kylpylän rakentamiseen tarvittaviin laitteistoihin. Nitron kanssa yhteistyössä syntyi globaali verkkopalvelu, joka puhuttelee kuluttajia, ammattilaisia ja jälleenmyyjiä yrityksen päämarkkina-alueilla.
Verkkopalvelun konsepti
Kansainväliset sidosryhmä workshopit
UX/UI-suunnittelu
Globaalin verkkosivuston tekninen toteutus
Verkkosivun integraatiot sisäisiin järjestelmiin sekä kieli- ja maaversiot päämarkkina-alueille
Kuvakonsepti
Nitro suunnitteli Harvian verkkosivujen konseptin, tekniikan ja käyttökokemuksen vastaamaan paremmin globaalisti toimivan yrityksen tarpeita ja palvelemaan B2C- ja B2B-asiakkaita kansainvälisesti. Käyttäjäkokemuksen kannalta tärkeintä on oikean tiedon löytäminen ja parhaan ratkaisun saaminen – mahdollisimman helposti ja kaikilla laitteilla.
Haastetta lähdettiin ratkomaan workshopeissa, joihin osallistui Harvian markkinoinnin ja it:n asiantuntijoita ympäri maailmaa. Sivustoa käyttävät konserniyhtiö sekä useat maayhtiöt, joten tarvittiin neljä eri sivustoa ja kahdeksan eri kieliversiota. Aikaisemmat haasteet verkkosivuilla navigoimisessa, oikean tiedon löytämisessä sekä ajantasaisuudessa selätettiin täysin uudella struktuurilla. Tuotteet jaettiin pääkategorioihin ja tuotetiedot asetettiin sivujen keskiöön, integroimalla ne suoraan Harvian tuotetietokantaan (PIM). Nitron toimesta suunniteltiin uusi sisältöhierarkia, sisältömallit sekä UX- ja UI-suunnittelu.
Osana verkkopalvelukonseptia Nitro toteutti kuvakonseptin ja kuva- sekä videotuotannot tukemaan uudistusta ja Harvian brändi-identiteettiä. Kuvakonseptin perustana oli Harvian missio Healing with heat – hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen lämmön avulla, oli lämpö sitten lähtöisin perinteisestä kiukaasta, infrapunalaitteesta tai höyrykiukaasta. Visualisoimme sen, miltä lämpö näyttää ja tuntuu. Nautinnollisuus huokuu läpi sivuston ja tukee ideaa siitä, miten jokainen käyttäjä löytää sieltä oman tapansa saunoa.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Chief Operative Officer