fin eng

Whirlpool

Voittava kokoonpano

Nitro auttoi Whirlpoolia kaupallistamaan Leijona-yhteistyön

Nitro suunnitteli Whirlpoolille kiekkokansaa osallistavan Voittava kokoonpano -kampanjan, jonka tavoitteena oli hyödyntää Whirlpoolin ja Leijonien yhteistyö sekä esitellä kiekkokansalle Whirlpoolin monipuolista kodinkonevalikoimaa.

Osallistavaa sisältöä

Voittava kokoonpano -kampanjan keskiössä oli verkkosivusto ja peli, missä ihmiset pääsivät valitsemaan oman Leijona-kentällisen Pietarin MM-kisoihin. Tehokkaimman ketjun koonnut pelaaja palkittiin Whirlpoolin voittavilla kodinkoneilla. Kampanjasivuston kilpailua tuettiin Radio Rockin sisältöyhteistyöllä, Suomen jääkiekko-otteluiden yhteydessä toteutetuilla promootioilla sekä Googlen kanavissa ja Facebookissa ajetuilla filmeillä ja display-mainoksilla.

Yhteistyöstä hyvät tulokset

Whirlpool otti kaiken irti Leijona-yhteistyöstä ja kiekkohullu kansamme innostui kiitettävästi kampanjasta. Kampanja keräsi mainosnäyttöjä yhteensä lähes 8,5 miljoonaa, joista radiopromootion osuus oli noin 224 000, Facebookin 315 000 ja Googlen huikea osuus oli lähes 8 miljoonaa näyttöä. Näiden lisäksi jääkiekko-otteluiden aikana tavoitettiin lähes täysien katsomollisten verran ihmisiä, jotka myös kuvauttivat itsensä Whirlpoolin promoseinällä ja jakoivat kuvansa omissa somekanavissaan. Voittava kokoonpano -kampanjasivusto keräsi kampanjoiden aikana lähes 30 000 sivustokäyntiä ja itse kilpailu tuhansia osallistujia.

Katso filmi