fin eng

Volkswagen

Kokonaisvaltaista brändinrakennusta Suomessa

Vahva brändi rakentuu asiakkaan kokemuksista

Nitro on toiminut Volkswagenin markkinoinnin kumppanina vuodesta 2015 lähtien. Yhteistyö kattaa Volkswagen-henkilöautojen ja Volkswagen Hyötyautojen markkinointiviestinnän suunnittelun sekä palvelumuotoilun kaikissa kanavissa.  

- Volkswagen on automaailman edelläkävijä, ja sitä pyrimme olemaan myös markkinoinnissa. Panostamme entistä enemmän digitaalisiin kanaviin ja yhä parempaan asiakaskokemukseen.  Niihin kuten kaikkeen markkinointiimme tarvitsemme lisää näkemystä ja oivallusta, Volkswagen-henkilöautojen markkinointipäällikkö Jon Höckerstedt kertoo.

Volkswagen-yhteistyö tarjoaa Nitrolle ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää maailman johtavaa autobrändiä Suomen markkinassa. Volkswagen-tiimin asiakkuusjohtaja Mats Berglund näkee yhteistyössä paljon mahdollisuuksia.  

– Tässä toteutuu mainiosti Nitron tapa tehdä tuloksellista markkinointia: liiketoimintaosaaminen, brändin johdonmukainen rakentaminen keskiössä asiakaskokemus sekä monipuolinen palvelutarjontamme.

Nitrolla on pitkä kokemus ja vahvat näytöt tuloksellisesta markkinoinnista autoalalta. Yhteistyö Volkswagenin kanssa alkoi vuonna 2015.

- Valitsimme Nitron, jolla on erittäin vahva ja pitkä osaaminen autoalalta ja näyttöä tuloksellisesta markkinoinnista. Tiedän, että saamme monipuolisen ja palvelevan kumppanin, jonka kanssa yhteistyö sujuu ja tekeminen on mukavaa, Höckerstedt sanoo.

Volkswagenia palvelee Nitrolla laaja tiimi. Asiakkuuden ydinryhmässä ovat suunnittelijat Tommi Turkulainen ja Janne Pirinen sekä projektijohtaja Anne Vuori.