fin eng

Telia

Onnistumiset rakennetaan yhdessä

Onnistumiset rakennetaan yhdessä

Nitro on toiminut Soneran, nykyisen Telian online-kehityksen kumppanina vuodesta 2013 lähtien. Yhteistyö sisältää digitaalista palvelumuotoilua, konseptikehitystä ja markkinointia; toisin sanoen nykyaikaista, liiketoimintalähtöistä online-kehitystä, missä myyntiä rakennetaan kellon ympäri laadukasta palvelukokemusta ja brändiä unohtamatta.
 
Nitron ja Telian yhteistyön kulmakivinä ovat avoimuus ja yhdessä tekeminen.
Yhteistyö johtavan operaattorin kanssa vaatii meiltä kykyä ymmärtää kuluttajakäyttäytymisessä tapahtuvaa murrosta. Suunnittelun lähtökohtana on asiakkaan palvelu- sekä käyttökokemus, olipa sitten kyseessä markkinoinnillinen, myynnillinen tai viestinnällinen toimenpide.
 

Nitron ja Telian yhteistyön hedelmiin törmäät monissa
markkinointikampanjoissa tai asioidessasi esimerkiksi
telia.fi-verkkopalvelussa. Sonera, nykyinen Telia valittiin Suomen parhaaksi
digimarkkinoijaksi arvosanalla 10 sekä parhaaksi sosiaalisen median
hyödyntäjäksi vuonna 2014. Vuonna 2015 Sonera, nykyinen Telia oli jälleen paras sähköinen
markkinoija ja paras sosiaalisessa mediassa sekä kokonaisuutena Suomen
viidenneksi menestynein yritys digitaalisessa liiketoiminnassa.

Soneralla, nykyisellä Telialla on seuraavat meriitit Magentan Digimenestyjissä:

2017
Suomen paras kokonaiskuvassa B2C-yrityksissä
2.sijalla digitaalisessa markkinoinnissa
5.sijalla asiakkuudessa

2015
Suomen paras sähköinen markkinoija
Suomen paras sosiaalisessa mediassa
Suomen viidenneksi menestynein yritys sähköisessä liiketoiminnassa

2014
2. sijalla kokonaiskuvassa B2C-yrityksissä
Suomen paras digimarkkinoija
Suomen paras sosiaalisessa mediassa

2013
2. sijalla kokonaiskuvassa B2C-yrityksissä