fin eng

Oras, Alessi Sense

Alessi Sense -hana lanseerattiin tyylillä verkossa

Sense my Style: tyyliä ja tuloksia

Oras Alessi Sense on Oraksen ja Alessin yhteistyössä suunnittelema ja valmistama, design-kohderyhmälle suunnattu hanamalli, jossa yhdistyy huippumuotoilu, ekologisuus ja uusin teknologia. Hanan designista vastaa Alessin nuori kolumbialainen tähtisuunnittelija Rodrigo Torres. Saimme tehtäväksemme suunnitella Oras Alessi Sensen lanseerauskampanjan.

Kampanjasivustolla ja bloggariyhteistyöllä näkyvyyttä

Design-orientoituneesta kohderyhmästä johtuen toimenpiteet poikkesivat Oraksen normaalista markkinointipaletista. Lanseerauskampanjan toimenpiteet pyörivät suunnittelemamme kampanjasivuston ympärillä. Sivustolla esitellään itse tuotteen lisäksi myös Oraksen ja Alessin yhteistä historiaa. Sivustolta löytyy myös tuote-esittelyvideo sekä Milanossa kuvattu filmi, jossa hanan suunnittelija Rodrigo Torres kertoo seikkaperäisesti hanan suunnittelusta yhteistyössä Oraksen insinöörien kanssa.

Kampanjan osallistavin osio oli Sense my Style -bloggarikilpailu, jossa kuusi pohjoiseurooppalaista sisustusbloggaria kilpaili yleisöäänistä suunnitellessaan unelmiensa kylpyhuonetta.

Myynti ylitti odotukset

Kampanja nosti Oras Alessi Sense -hanan näkyvyyttä Pohjoismaissa ja erityisesti kasvavilla markkinoilla Puolassa. Bloggariyhteistyö kasvatti kampanjasivuston ja sosiaalisen median seuraajamääriä, näkyvyyttä sekä sisällön jakamista Oraksen kanavissa merkittävästi. Alessi Sense -hanaa myytiin yli kaikkien odotusten.

Tutustu sivustoon: sense.oras.com/en/

Case study