fin eng

Domus Keittiöt

Nyt jos koskaan: tuloksia digimainonnalla

Tehokkaita tuloksia monikanavaisella digimainonnalla

Nitro suunnitteli ja toteutti Domus Keittiöille asiakkaan tarpeeseen vastaavan alueellisen taktisen verkkokampanjan. Kampanja toteutettiin pääkaupunkiseudulla. Positiivisia ruuhkiakin aiheuttanut kampanja moninkertaisti suunnitteluaikojen varausmäärät myymälöissä.

Näkyvyyttä ja vauhtia myyntiin mainosfilmillä

Domus Keittiöt tarvitsi pääkaupunkiseudulle näkyvyyttä ja vauhtia myyntiin – tähän tarpeeseen lähdimme vastaamaan monikanavaisella digitaalisella kampanjalla. Kampanjaan valittiin hyvin kohdennettavia ja tehokkaaksi todettuja medioita ja mainosmuotoja. Kampanjan keskiöön nostettiin 31-sekuntinen filmi, jolla saadaan keittiöremonttikuume kasvamaan. Filmin toteutti Nitro Film.

Radio Aallon Aamun ohjelmayhteistyöllä jatkettiin huuman kasvattamista, radiostakin ohjattiin kampanjan kotisivuille kisaamaan huikeasta palkinnosta – ei vähemmästä kuin uudesta keittiöstä.

Kustannustehokkaita katselukertoja

Toteuttamamme mainonta onnistui kustannustehokkuudessaan ja kattavuudessaan yli odotusten. Video keräsi yli 129 000 katselukertaa, ja keskimääräinen katsomisaika oli 29 sekuntia, mikä oli 31-sekuntiselle YouTube-mainokselle varsin hyvä saavutus.

Myös tavoitteenamme ollut keittiösuunnitteluaikojen varausten määrän tuplaaminen toteutui moninkertaisena. Vuodentakaisten suunnitteluaikojen määrä nousi kampanjaviikkojen aikana jopa kuusinkertaiseksi. Tästä on hyvä jatkaa!

Nitron laajan Domus-tiimin ydinryhmässä ovat suunnittelijat copywriter Topi Jokinen ja AD Roni Viitanen, asiakkuusjohtaja Sami Puutio ja projektipäällikkö Jaana Kallio.

Katso filmi